Θέλετε να μάθετε πως η αξιολόγηση των επιβεβαιωμένων αγορών από το e-shop σας μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας!

Όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε βρεθεί στη θέση να κάνουμε διαδικτυακή έρευνα γύρω από την αγορά ενός προϊόντος. Μετά λοιπόν από εκτενή αναζήτηση καταφέρνουμε κάποια στιγμή να βρούμε το προϊόν της αρεσκείας μας και μάλιστα τόσο σε μια τιμή που να ανταποκρίνεται στο πορτοφόλι μας όσο και στα χαρακτηριστικά που είναι αντάξια των προσδοκιών μας.

Πριν προχωρήσουμε στην τελική αγορά οι περισσότεροι θα τσεκάρουμε τις κριτικές των πελατών που προέβησαν πριν από εμάς στην αντίστοιχη συναλλαγή, αναζητώντας μια αντικειμενική, δεύτερη γνώμη. Έστω λοιπόν ότι, βασισμένοι στην εικόνα που αποκομίσαμε από τις αξιολογήσεις, αποφασίσαμε να ολοκληρώσουμε την ηλεκτρονική μας αγορά. Σκεφτείτε πώς θα ήταν να διαπιστώναμε στην πράξη ότι αυτό που αγοράσαμε ήταν ελαττωματικό… Πόσο πιθανό θα ήταν να επιστρέφαμε για να κάνουμε την οποιαδήποτε συναλλαγή στο ίδιο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Δεδομένου ότι πλέον τα ηλεκτρονικά καταστήματα δίνουν τεράστια σημασία στις κριτικές των επιβεβαιωμένων αγοραστών τους, αντιλαμβάνεστε την αξία του να εντάξετε τις πελατειακές αξιολογήσεις στο e-shop σας. Κι αυτό διότι η σημασία του αγοραστή που επιστρέφει για τις αγορές του στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι τεράστια. Πέραν της δημιουργίας μια σχέσης εμπιστοσύνης που δημιουργείται, καταφέρνετε με αυτόν τον τρόπο κι εσείς να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας αποτελεσματικά.

Όμως τέτοιου είδους αξιολογήσεις μπορεί να τρομοκρατήσουν τους επιχειρηματίες. Είναι λογικό κανείς να σκεφτεί: “Ποιός μπορεί να μου εγγυηθεί πως θα παίρνω μόνο καλές κριτικές;”. Αυτό το σκεπτικό μόνο πίσω μπορεί να πάει τις πωλήσεις σας τελικά. Σημασία για εσάς έχει το feedback ακόμα και αν αυτό είναι αρνητικό, γιατί με αυτό τον τρόπο μαθαίνετε τι είναι αυτό που πρέπει να δουλέψετε στην πράξη για να φέρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα .

Αν αποφασίσετε τελικά να συγκεντρώσετε κριτικές από τους πελάτες σας έχετε δύο επιλογές: είτε να τις συλλέξετε με δικά σας μέσα είτε να αναθέσετε αυτή τη διαδικασία σε μια τρίτη εταιρία. Ένας ανεξάρτητος αξιολογητής είναι η Reevoo, την οποία προτιμούν αρκετά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα e-shop που συλλέγει και φιλοξενεί το ίδιο τις κριτικές των πελατών του είναι ,από την άλλη, η Amazon. Η πολιτική της ως προς τις βαθμολογίες των πελατών είναι αξιοσημείωτη. Συγκεκριμένα οι κριτικές εκεί δεν μπορούν να είναι πάνω από 5 ανά εβδομάδα, εκτός αν πρόκειται για πελάτες που προέβησαν σε διασταυρωμένες αγορές. Με αυτό τον τρόπο η Amazon βρίσκει τρόπο να θέσει όρια στα μη εξακριβωμένα reviews φιλτράροντας της αξιοπιστία τους.

Μία άλλη χαρακτηριστική καινοτομία της Amazon στις αξιολογήσεις είναι τα “incentivized reviews”, δηλαδή οι κριτικές με κίνητρο. Πως λειτουργεί αυτό ακριβώς; Οι εταιρία προσφέρει εντελώς δωρεάν ή δίνοντας μια σημαντική έκπτωση τα προϊόντα σε πελάτες ζητώντας ως αντάλλαγμα τις κριτικές τους. Η τάση δείχνει πως οι αξιολογήσεις που προέρχονται από αυτούς τους πελάτες είναι κατά βάση θετικές: ενδεικτικά, η μέση βαθμολογία που προκύπτει από αυτούς ανέρχεται στο 4,74/5, όταν στις υπόλοιπες κριτικές δεν ξεπερνά τα 4,36/5 αστέρια. Αναλογιζόμενοι τα διάφορα σκάνδαλα που έχουν προκύψει κατά καιρούς με τις «περίεργες» κριτικές της Amazon, καταλαβαίνει κανείς τους λόγους για τους οποίους οι υπεύθυνοι της πασχίζουν να διαφυλάξουν την αξία τους.

Μελετώντας προσεκτικά όσα αναφέραμε παραπάνω αντιλαμβάνεστε τη σπουδαιότητα που έχουν για τα e-shop οι αληθινές κριτικές εκ μέρους των πελατών. Παρά τις δυσκολίες και τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει το εγχείρημα, μη διστάσετε να εντάξετε την αντίστοιχη δυνατότητα και στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε τόσο να βοηθήσετε τις πωλήσεις σας όσο και να βελτιώσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες ως προς τα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας.

Πηγή: propaganda.gr

Θέλεις κι εσύ ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα – E-shop;

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Πάτησε Χ για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες Πληροφορίες» για να δεις λεπτομερείς περιγραφές των τύπων cookies ή να επιλέξεις ποια θα αποδεχτείς.

Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

  • wordpress_test_cookie

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες