Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρονικές αγορές και τα e-shop έχουν εισβάλλει δραστικά στην αγοραστική και επιχειρησιακή ζωή. Αποφασίσατε λοιπόν με γνώμονα αυτή την πραγματικότητα να δημιουργήσετε ένα e-shop για να επωφεληθείτε από τις web πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Για κάποιο λόγο όμως φαίνεται πως δεν έρχεται το επιθυμητό αποτέλεσμα, γεγονός που όπως είναι φυσικό σας φέρνει σε προβληματισμό. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους 4 λόγους που οδηγούν στο να μην έχει την αναμενόμενη απόδοση το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

1) Έχει εξαρχής κατασκευαστεί λανθασμένα.

Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο οι προχειροδουλειές στην κατασκευή των e-shop. Αυτού του είδους οι “κακοτεχνίες” μπορεί να έχουν να κάνουν είτε με την καθυστέρηση της φόρτωσης των σελίδων είτε με την μη ανταπόκρισή τους. Στην προχειρότητα κατασκευής εντάσσεται  και η δυσκολία πλοήγησης στο e-shop, με δυσεύρετα μενού και δυσπρόσιτες πληροφορίες γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Όλα τα παραπάνω μπορεί να αποθαρρύνουν τους πελάτες από το να προχωρήσουν σε αγορά ή ακόμα και να επισκεφτούν ξανά την ιστοσελίδα σας.

2) Είναι ανεπαρκής η περιγραφή των προσφερόμενων προϊόντων.

Η έλλειψη των απαραίτητων πληροφοριών γύρω από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που πουλάτε αποθαρρύνει τον πελάτη από το να προβεί στην αντίστοιχη αγορά. Κρίνεται έτσι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια αναλυτική περιγραφή των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων που καθιστά αυτό που πουλάτε αποτελεσματικό και μοναδικό, ώστε να πείσετε τον πελάτη να κάνει τελικά τη συναλλαγή. Για να υποβοηθήσετε την πώληση μπορείτε να συνοδέψετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με μια φωτογραφία και να ενσωματώσετε reviews πελατών ώστε να έχετε τις θετικές αξιολογήσεις με το μέρος σας.

3) Το e-shop σας δεν προβάλλεται δυναμικά.

Βασικό στοιχείο για ένα e-shop είναι όχι απλώς να προβάλλεται αλλά και αυτή η προβολή να απευθύνεται στο κατάλληλο κοινό. Στην διαδικασία αυτή οι βασικοί σας σύμμαχοι είναι τα Google AdWords που σας προωθούν μέσω της διαφήμισης στη Google, τα SEO μέσω της προώθησής σας από τις μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις στο Facebook και εν γένει η αξιοποίηση των social media. Δημοσιεύοντας όσα “πουλάτε” στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας και δίνετε δυναμική ώθηση στις πωλήσεις σας.

4) Το Check-out από το e-shop σας δεν είναι μια εύκολη διαδικασία.

Έχει καταγραφεί πως το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης ενός e-shop σχετίζεται με τη δυσκολία check-out από το εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα. Αυτό φυσικά έχει ως αποτέλεσμα να φύγουν από τη σελίδα σας οι πιθανοί αγοραστές ακόμα και ένα βήμα πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους. Η εύκολη δυνατότητα check-out μπορεί επομένως να οδηγήσει στην επίσπευση των αγορών στο e-shop σας και να βοηθήσει στο να το επισκεφτεί σύντομα ξανά ο εκάστοτε πελάτης.

Φαίνεται λοιπόν πως η δημιουργία ενός e-shop δεν φέρνει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα αν δεν προσεχτούν όλες οι παραπάνω λεπτομέρειες. Εστιάζοντας σε όσα προαναφέραμε μπορείτε άμεσα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Θέλεις κι εσύ ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα – E-shop;

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.