Με γνώμονα την αύξηση των πωλήσεων, το ηλεκτρονικό κατάστημα έρχεται να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Το εμπόριο στον χώρο του διαδικτύου γίνεται η κορυφαία λύση για να μπορέσει μια επιχείρηση να γίνει ξανά ανταγωνιστική. Στόχος πλέον γίνεται ο πολλαπλασιασμός των πωλήσεων, η κατακόρυφη αύξηση του τζίρου και οι μόνιμα ικανοποιημένοι πελάτες.

Ακολουθώντας τις νέες εξελίξεις της τεχνολογίας όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης κάθε συσκευής. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εμφανίζονται σωστά σε smartphones και tablets. Μια τεχνολογία που την ονομάζεται Mobile-Friendly ή Responsive. Αυτή που τα τελευταία χρόνια έχει μπει δυναμικά στον τρόπο κατασκευής μιας ιστοσελίδας, παρ’ ότι ονομαστικά ο απλός χρήστης αγνοεί την ύπαρξη της τεχνολογίας αυτής.

Η άρτια ολοκλήρωση και παράδοση του έργου, που είναι βασισμένο σε ένα στρατηγικό πλάνο, γίνεται για τον προγραμματιστή μια νέα πρόκληση. Ξεκινώντας από την μελέτη των τεχνικών χαρακτηριστικών και των απαιτήσεων του εκάστοτε πελάτη, η δημιουργία του e-shop διαφέρει από project σε project. Τα κοινά στοιχεία όμως που έχουν τα E-shop είναι τα παρακάτω.

Κατάλογος προϊόντων

Μια σωστά δομημένη προβολή των προϊόντων ενός eCommerce, είναι αυτή που προβάλλει τα προϊόντα έτσι ώστε να είναι κατανοητές όλες οι πληροφορίες. Αυτές με την σειρά τους, δεν θα πρέπει να μπερδεύουν τον απλό χρήστη. Ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος τοποθετεί τα προϊόντα σε κατηγορίες και ο απλός χρήστης, μπορεί να τα δει επιλέγοντας την κάθε κατηγορία. Στην παρουσίαση της κατηγορίας, τα κύρια χαρακτηριστικά που πρέπει να εμφανίζονται για το κάθε προϊόν, είναι η φωτογραφία του, ο Τίτλος του και η τιμή του.

Ξεκινώντας την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να επιλέξουμε την κατηγορία στην οποία ανήκει. Ανάλογα όμως με την κατηγορία, υπάρχουν και τα αντίστοιχα φίλτρα τα οποία μπορούν να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε το προϊόν που αναζητούμε.

Παρουσίαση Προϊόντος

Ο σχεδιασμός της σελίδας ενός eCommerce είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας του. Η προβολή των προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο User Experience μπορεί να καταστήσουν το e-shop σας εύχρηστο. Αποτέλεσμα αυτού είναι ο απλός χρήστης να βρίσκει γρήγορα αυτό που ψάχνει. Ένας υποψήφιος πελάτης, κατά την επίσκεψή στην σελίδα παρουσίασης του προϊόντος, πρέπει να έχει εμφανή όλα τα στοιχεία του προϊόντος.

Βασικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος:

  1. Η εικόνα του προϊόντος που θα του έχει προσθέσει ο διαχειριστής. Αυτή είναι που θα το προβάλει και θα το προμοτάρει. Μια λάθος εικόνες, αλλοιωμένης ανάλυσης μπορεί να αποτρέψει τον χρήστη από το να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας.
  2. Ο τίτλος του προϊόντος, ο οποίος θα πρέπει να είναι περιεκτικός για να βοηθήσει τον χρήστη ώστε να το αναζητήσει και να το βρει.
  3. Περιεκτική και λεπτομερείς περιγραφή του προϊόντος παραθέτοντας όλα τα χαρακτηριστικά που έχει.
  4. Σωστή συνδεσμολογία με την κατηγορία που ανήκει
  5. Τήρηση και παρακολούθηση του αποθέματος. Πολύ σημαντικό είναι να γίνεται η σωστή ενημέρωση προς τον χρήστη με ένα μήνυμα για την χαμηλή διαθεσιμότητα ή μη διαθεσιμότητα.
  6. Τιμή του προϊόντος

Ολοκλήρωση παραγγελίας

Κύριο μέλημα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας είναι οι ασφαλής συναλλαγές με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η χρήση αξιόπιστων τεχνολογιών ασφαλείας που είναι διαθέσιμα για την προστασία της συναλλαγής, όπως είναι το SSL, προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη. Έτσι παρέχεται εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα στις πληροφορίες που παραθέτει αυτός. Με την ύπαρξη του κατάλληλου πιστοποιητικού SSL σε μια ιστοσελίδα, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος κερδίζει την αξιοπιστία, δείχνοντας στους πελάτες του ό,τι τους παρέχει ένα έμπιστο περιβάλλον περιήγησης.

Το βασικότερο πλεονέκτημα της online παραγγελίας, είναι πως μπορούν να πραγματοποιηθούν όλο το 24ωρο, χωρίς να βρίσκεται ο ιδιοκτήτης στο φυσικό του κατάστημα. Το e-shop είναι ένας ακούραστος συνεργάτης που μπορεί να αποφέρει κέρδη στην επιχείρηση σας. Μέσα από αυτό, διαχειρίζεστε όλες τις παραγγελίες, ακόμα και το απόθεμα των προϊόντων σας. Με αυτήν την διαδικασία, εσείς έχετε όλο τον έλεγχο του καταστήματος σε ένα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον διαχείρισης, με εύκολη πρόσβαση και απλή επεξεργασία.



Θέλεις και εσύ ένα αποδοτικό και επιτυχημένο eshop;