Όπως ξέρουμε ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσει μια επιχείρηση την κερδοφορία της είναι το ισοζύγιο εσόδων- εξόδων. Η αρχή της συσχέτισης εσόδων – εξόδων ορίζει ότι τα έξοδα απαιτείται να αναγνωρίζονται στο ίδιο χρονικό διάστημα που πραγματοποιήθηκαν και τα έσοδα που οφείλονται σε αυτά και έτσι συσχετίζονται τα έσοδα με τα έξοδα και προσδιορίζεται αν η επιχείρηση είχε κέρδος ή ζημιά.

Κάτι ανάλογο μπορεί να υπολογιστεί και για την διαφημιστική καμπάνια της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο μέσω του τύπου ROI (Return On Investment) ή στα ελληνικά Απόδοση Επένδυσης : Πρόκειται για μια μορφή ισοζύγιου εσόδων και εξόδων που προέκυψαν από τις διαδικτυακές σας καμπάνιες διαφήμισης και αποτυπώνεται με τον παρακάτω τύπο:

Κέρδος Επένδυσης  / Κόστος Διαφήμισης

Αυτό που μετρά το ROI είναι η αναλογία μεταξύ του καθαρού κέρδους και του κόστους που δαπανήθηκε για την διαφημιστική καμπάνια . Σε γενικές γραμμές είναι η πιο σημαντική μέτρηση για κάθε διαφημιζόμενο, επειδή βασίζεται σε συγκεκριμένους διαφημιστικούς στόχους και δείχνει την πραγματική επιρροή που έχουν οι διαφημιστικές ενέργειες για κάθε επιχείρηση.

Το Κέρδος Επένδυσης αφορά τα επιπλέον έσοδα έχουν προκύψει από τις ενέργειες στα ψηφιακά κανάλια που έχετε παρουσία. Από την άλλη, το κόστος διαφήμισης αφορά τα ποσά που δαπανήθηκαν για την εκάστοτε καμπάνια (μέσω προβολής σε άλλες πλατφόρμες, συνεργαζόμενους φορείς και εταιρείες που σας παρείχαν ανάλογες υπηρεσίες και ούτω καθεξής).

Με λίγα λόγια τα Google Adwords χωρίς την συνεκτίμηση του δείκτη ROI είναι μια επένδυση χωρίς μελέτη της απόδοσης των χρημάτων που δαπανάτε για τη διαφήμιση σας!
Όπως καταλαβαίνετε, δεν αρκεί να μετρήσετε σε αριθμούς τις επισκέψεις και τα κλικ της σελίδας σας αλλά φροντίστε να συνεκτιμήσετε το αν αποδίδει οικονομικά η διαφημιστική σας καμπάνια μελετώντας σε βάθος τον τύπο ROI ! Η μέτρηση αυτή καλό θα είναι να έχει χρονικά μια έκταση που να ξεπερνά το μήνα, ώστε να έχετε όσο πιο ολοκληρωμένη εικόνα της απόδοσης μπορείτε.

Φαίνεται λοιπόν πως η επένδυση στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια διαδικασία οικονομική και αποδοτική για την επιχείρηση σας, καθώς με λίγα χρήματα και πολλά χρήσιμα ψηφιακά εργαλεία μπορείτε να δημιουργήσετε μια δυναμική ηλεκτρονική παρουσία που θα σας ξεχωρίσει στο διαδίκτυο!

Αν θέλετε να ενδυναμώσετε το ψηφιακό marketing της εταιρείας σας ή έχετε κάποιο συγκεκριμένο project που θέλετε να συζητήσουμε είμαστε εδώ για εσάς: PROJECT

Θέλεις κι εσύ ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα – E-shop;

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Πάτησε Χ για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες Πληροφορίες» για να δεις λεπτομερείς περιγραφές των τύπων cookies ή να επιλέξεις ποια θα αποδεχτείς.

Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

  • wordpress_test_cookie

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες