Σε μία εποχή λοιπόν, που οι online αγορές ξεπερνούν σε ποσοστά τις αγορές από φυσικά καταστήματα πρέπει να σκεφτούμε πολύ προσεκτικά τι κάνει ένα Website ή ένα E-shop επιτυχημένο. Σίγουρα το να είναι σχεδιαστικά καλαίσθητο ή να είναι λειτουργικό και γρήγορο έχει πολύ μεγάλη σημασία. Εντούτοις όμως όσο όμορφο και να είναι ένα Website ή ένα E-shop, εάν δεν έχουν επισκεψιμότητα ή να το πω καλύτερα…Στοχευμένη Επισκεψιμότητα σίγουρα δε θα μπορούσαμε να το προσδιορίσουμε ως “επιτυχημένο”.

Η Στοχευμένη Επισκεψιμότητα είναι η κινητήρια δύναμη για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για να έχουμε κέρδη μέσα από την ιστοσελίδα μας ή το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πρέπει να έχει μια καλή θέση στα αποτελέσματα της Google ώστε οι χρήστες να μας βρίσκουν εύκολα. Επομένως όπως γίνεται από όλους αντιληπτό, το να κατασκευάσουμε μία ιστοσελίδα ή ένα E-shop χωρίς να φροντίσουμε για την επισκεψιμότητα που θα έχει, είναι δώρον άδωρον από τη στιγμή που δεν είναι σε θέση να εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί.

Κάτι επίσης πολύ σημαντικό που πρέπει να διευκρινίσουμε είναι ότι η επισκεψιμότητα ή αλλιώς το web traffic δεν είναι πάντα ίδιας ποιότητας. Η επισκεψιμότητα διαφέρει ανάλογα με την πηγή της. Εμείς χρειαζόμαστε την ποιοτική επισκεψιμότητα δηλαδή αυτή που μετατρέπεται σε πελάτες και σε χρήματα. Όσο πιο υψηλό είναι το ποσοστό μετατροπής τόσο πιο καλό είναι και το web traffic.

Με ποιους τρόπους όμως μπορούμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητά μας ;

Αρχικά πρέπει να βρούμε την αγορά – στόχο μας, ώστε να ξέρουμε επακριβώς ποιο είναι το κοινό που στοχεύουμε. Η Στοχευμένη Επισκεψιμότητα στο μερίδιο αγοράς του target group μας είναι αυτή που θα φέρει την αύξηση του τζίρου ή του web traffic στην ιστοσελίδα μας. Η καλύτερη επισκεψιμότητα είναι αυτή που προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης και συγκεκριμένα από τη Google και ονομάζεται οργανική επισκεψιμότητα η οποία έχει να κάνει με το SEO που έχει η ιστοσελίδα μας.

  1. Για να αυξήσουμε την Οργανική Επισκεψιμότητα είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε νέες σελίδες προορισμού, δηλαδή οι σελίδες στις οποίες ο χρήστης κάνει κλικ για πρώτη φορά στο site σας. Σελίδες προορισμού είναι όλες οι σελίδες, τα άρθρα, τα προϊόντα και οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην ιστοσελίδα ή το e-shop σας και υπάρχει στα αποτελέσματα της Google.
  2. Επίσης απαραίτητο είναι να δημιουργήσουμε ποιοτικά backlinks. Όσες αλλαγές και αναβαθμίσεις να κάνει η Google και όσο πιο αυστηρά να γίνουν τα κριτήρια της, το σίγουρο είναι ότι τα backlinks παραμένουν ο νούμερο ένας παράγοντας κατάταξης. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο σχετικά και ποιοτικά backlinks έχετε να δείχνουν προς το site σας, τόσο πιο υψηλά αυτό θα φαίνεται στα οργανικά αποτελέσματα της Google.
  3. Τα συγκριτικά shopping malls όπως το Skroutz και το Bestprice μεσουρανούν στο χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων αφού χιλιάδες e-shops φιλοξενούνται μέσα στη μηχανή αναζήτησής του. Μια από τις καλύτερες και πιο σίγουρες λύσεις για την αύξηση της επισκεψιμότητας εάν έχετε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα.
  4. Το άνοιγμα σε μια χώρα του εξωτερικού που υπάρχει μεγάλη ζήτηση των προϊόντων που έχετε είναι μια μεγάλη ευκαιρία. Κάντε μια εξονυχιστική έρευνα, προσθέστε και την αντίστοιχη γλώσσα και το e-shop είναι έτοιμο να δεχτεί τους επισκέπτες από το εξωτερικό!!!
  5. Ας αξιοποιήσουμε καλύτερα τα εργαλεία που μας δίνει η ίδια η Google και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ. Το Google MyBusiness είναι η παρουσία της επιχείρησής σας στα τοπικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να καταχωρήσετε προσεκτικά το ΝΑΡ Name,Address,Phone δηλαδή Όνομα Επιχείρησης, Διεύθυνση, Τηλέφωνο και στη συνέχεια να ακολουθήσετε τα απλά βήματα για την επαλήθευση της φυσικής σας διεύθυνση. Σε περίπτωση που έχετε αλυσίδα καταστημάτων με τον ίδιο τρόπο καλό θα ήταν να καταχωρηθούν όλες οι διευθύνσεις των υποκαταστημάτων ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η παρουσία της εταιρείας στη Google.
  6. Τέλος, ας μιλήσουμε για το πιο επιτυχημένο διαφημιστικό δίκτυο Google Adwords!!! Σίγουρη επένδυση με εγγυημένα αποτελέσματα. Φυσικά τα αποτελέσματα αυξάνονται αν χρησιμοποιηθεί παράλληλα με το SEO για την αύξηση των οργανικών σας αποτελεσμάτων. Αν και το Google Adwords μας προσφέρει σίγουρα αποτελέσματα μπορεί να αποβεί πολύ δαπανηρό εάν δεν το χειριστείτε σωστά. Το σετάρισμα της καμπάνιας απαιτεί χρόνο και εμπειρία γι’ αυτό καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό. Εμάς για παράδειγμα!

Είμαστε στη διάθεσή σας για να δώσουμε εξηγήσεις σε όλες σας τις απορίες. Ελάτε να φτιάξουμε μαζί το διαφημιστικό σας πλάνο και να σχεδιάσουμε την πιο προσοδοφόρα στρατηγική!

Θέλεις και εσύ να Αυξήσεις την Επισκεψιμότητα σου;