Τις τελευταίες μέρες όλος ο κόσμος έχει στραμμένη την προσοχή του στις δυσάρεστες παγκόσμιες εξελίξεις από τον COVID19. Ο πανικός γύρω από αυτή την κατάσταση είναι απόλυτα φυσιολογικός και δικαιολογημένος, εάν σκεφτούμε τα συνεχώς αυξανόμενα μέτρα της κυβέρνησης, την καραντίνα των πολιτών (με την ευγενική ονομασία ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ) και το κλείσιμο των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, για άγνωστο προς το παρόν χρονικό διάστημα.

Οι απορίες των επιχειρηματιών είναι σχεδόν όλες ίδιες.

  • Πως θα τα βγάλουμε πέρα τόσο καιρό χωρίς να δημιουργούνται έσοδα στην εταιρεία μου;
  • Που θα με βρίσκουν οι νέοι πελάτες αφού θα είμαστε κλειστά ;
  • Μήπως θα ήταν καλύτερα να παγώσω τις διαφημίσεις μου (τηλεοπτικές – ιντερνετικές) ώστε να μη χάσω περισσότερα χρήματα ;
  • Μήπως θα ήταν καλύτερα να δω πως θα πάει η αγορά και μετά να προχωρήσω σε μια κίνηση πιο επιθετική;
  • Μήπως τώρα είναι η ώρα να ετοιμαστώ για το μετά ώστε να προηγούμαι της υπόλοιπης αγοράς;

Θα προσπαθήσουμε να λύσουμε μία προς μια αυτές τις απορίες , στηρίζοντας συμβουλευτικά αλλά και έμπρακτα, όλους όσους θέλουν να δουν τη λύση του τώρα αλλά να χτίσουν και την γερή βάση του αύριο!

Η οικονομία λοιπόν όχι μόνο τη χώρας μας αλλά και η παγκόσμια, δέχεται ήδη ένα πανίσχυρο πλήγμα.Εντούτοις υπάρχουν λύσεις για την επιβίωση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην Ελληνική Αγορά.

Ποιοι θα επιβιώσουν;

Το θέμα είναι πως θα μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε προς όφελός μας, ακόμη και αυτές τις δύσκολες μέρες. Εάν κάτι είναι σίγουρο και ιστορικά αποδεδειγμένο είναι πως στο εμπόριο, ΠΑΝΤΑ κάποιοι ακόμη και εν καιρώ κρίσεων, επιδημιών κλπ., καταφέρνουν να επιβιώσουν και ακόμη και να αυξήσουν τα έσοδα τους!

Οι επιχειρήσεις που επιβιώνουν είναι αυτές που :

  1. Που μπορούν να κάνουν άμεσα ανάλυση της αγοράς
  2. Που μπορούν να προβλέψουν την κατάσταση της αγοράς.
  3. Προσαρμοζονται ταχύτατα στα νέα δεδομένα της αγοράς.

Ραγδαία αύξηση των Ηλεκτρονικών Αγορών

Οι μελετητές, οι οποίοι κάνουν συνεχώς έρευνες σχετικά με την ελληνική αγορά, αναφέρουν ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. Φυσικά αυτό είναι κάτι ευκόλως κατανοητό εάν σκεφτούμε εκτός του ότι ήταν μια εύκολη λύση στο παρελθόν, τώρα ειδικά που όλοι είμαστε σε καραντίνα και μένουμε στο σπίτι, τα καταστήματα είναι κλειστά και ο ελεύθερος χρόνος στο σπότο ατελείωτος, η ενασχόληση με τα κινητά μας, τα ταμπλετ αλλά και τα pc, κυριολεκτικά «έχει πάρει φωτιά»! Άρθρο που αναρτήθηκε σε περιοδικό παγκόσμιας κυκλοφορίας ταυτίζει την δύσκολη περίοδο που περνάμε με τα Χριστούγεννα όπου οι καταναλωτές έχουν και στις 2 περιπτώσεις ελεύθερο χρόνο στο σπίτι. Κατά τα Χριστούγεννα, έχουμε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων κάτι που βλέπουμε ότι συμβαίνει και τώρα.

Τα αποτελέσματα που παρουσιάζει, έρευνα που πραγματοποίησε μέσα στις τελευταίες μέρες η ierax analytics, δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον καθώς το 21% δηλώνει πως θα αγοράσει στις επόμενες 15 μέρες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία.Το ποσοστό αυτό είναι τεράστιο, αν υπολογίσουμε ότι προ πανδημίας μόλις 0.5% του τζίρου των σούπερ μάρκετ ερχόταν από το διαδίκτυο και αντίστοιχα 5% ήταν ο ηλεκτρονικός τζίρος των φαρμακείων. Επίσης το Efood δείχνει να έχει τα πρωτεία στις προτιμήσεις για ηλεκτρονικές παραγγελίες με 48%, 2ο το Skroutz 14%, 5% από το Box και 4% από Deliveras, ενώ 29% θα αγοράσει απευθείας από τις ιστοσελίδες των καταστημάτων και όχι μέσω κάποιες εφαρμογής.

Λύσεις στο Πρόβλημα

Πρέπει όλοι να εστιάσουσουμε στο γεγονός ότι πρέπει να ανταπεξέλθουμε σε αυτή τη μεγάλη δοκιμασία για την ελληνική αγορά και να σκεφτούμε σοβαρά και υπεύθυνα.Οι λύσεις που σας προτείνουμε εάν και εφόσον ταιριάζουν στην επιχείρησή σας είναι οι εξής :

  1. Το ότι έχουν κλείσει τα φυσικά καταστήματα δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες που μας ψάχνουν. Μία εταιρική παρουσίαση στο διαδίκτυο, ένα Website, ένας Product Catalogue είναι ότι ακριβώς χρειαζόμαστε ώστε να παραμείνουμε σε επαφή με τους πελάτες μας.
  2. Οι επιχειρήσεις όχι μόνο δεν πρέπει να διακόψουν τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο αλλά αντίθετα πρέπει να τις αυξήσουν (εξάλλου και εμείς αυτό κάνουμε!). Σε μια εποχή που ο μέσος πολίτης ασχολείται μεγάλο μέρος της ημέρας με το διαδίκτυο είναι η ευκαιρία μας να εμφανιζόμαστε εύκολα μπροστά του είτε μας ψάχνει είτε όχι.
  3. Με τα τελευταία δεδομένα της αύξησης των ηλεκτρονικών αγορών αυτό που χρειάζεται είναι να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την κατασκευή του E-shop, όχι να παγώσουν. Όσο πιο γρήγορα κατασκευαστεί και προωθηθει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τόσο πιο γρήγορα θα δείτε αύξηση του τζίρου σας.
  4. Οι επιχειρηματίες πρέπει να επενδύσουν στο να φαίνεται η ιστοσελίδα τους ή το ηλεκτρονικό τους κατάστημα όσο πιο ψηλά γίνεται στα οργανικά αποτελέσματα, ώστε να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους.
  5. Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να δούμε τι ακριβώς είναι αυτό που χρειάζεστε και να δούμε μαζί τις ανάγκες της επιχείρησή σας και πως θα επωφεληθείτε στο έπακρο!
  6. Επωφεληθείτε από το δώρο μας αυτή την περίοδο, που είναι ένα εκπτωτικό κουπόνι – 40%. 😉
  7. Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ! Ξεκινάμε!

Μείνε σπίτι και επωφελήσου!