HOTEL TECHNOLOGY: Οι νέες τεχνολογικές προκλήσεις και προοπτικές στο χώρο της φιλοξενίας!

Μπορεί ακόμη η τεχνολογία να μην έχει κάνει αποφασιστικά την εμφάνιση της στον ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδας, όμως η έρευνα γύρω από τις σχετικές προοπτικές σε χώρες του εξωτερικού δίνει μια πολύ ελπιδοφόρα εικόνα των επερχόμενων τεχνολογικών εξελίξεων στον κλάδο της φιλοξενίας. Στο συγκεκριμένο άρθρο καταγράφονται οι σημαντικότερες τεχνολογικές καινοτομίες που αναμένεται να επηρεάσουν τον ξενοδοχειακό κλάδο και είναι είτε υπό σκέψη είτε εφαρμόζονται πιλοτικά. Ταυτόχρονα σας παρουσιάζουμε πως μπορείτε να δώσετε μία άλλη διάσταση στην τουριστιστική σας επιχείρηση χρησιμοποιώντας την 3D επαυξημένη πραγματικότητα! Την νέα αυτή δυνατότητα, που μπορεί να αλλάξει τελείως την δικτυακή σας προβολή, σας παρέχει η Mybusiness360, σε μία ακόμα προσπάθεια να σας προσφέρει τεχνολογικά καινοτόμες υπηρεσίες!

Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things).

Το “Internet of Things” είναι ένας τεχνολογικός όρος που σχετίζεται με τα πράγματα της καθημερινότητάς μας – από βιομηχανικές μηχανές μέχρι wearable συσκευές που χρησιμοποιούν ενσωματωμένους αισθητήρες για να συλλέξουν δεδομένα & να αναλάβουν κάποια δράση μέσα σε ένα δίκτυο. Ήδη η Disney υιοθέτησε την συγκεκριμένη τεχνολογία με τα magic bands, μέσω των οποίων θα δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθούν τους επισκέπτες των πάρκων της, ελέγχοντας ταυτόχρονα το τι αγοράζουν. Το IoT μπορεί να συμβάλει πολύ θετικά όχι μόνο στην εμπειρία των πελατών αλλά και στην αποτελεσματικότητα των διαδικασιών και των συνολικών πόρων ενός ξενοδοχείου, εφόσον μπορεί να βοηθήσει τόσο στην οργάνωση του προσωπικού όσο και σε ζητήματα συντήρησης, γενικού ελέγχου και εξοπλισμού.

Η ασύρματη φόρτιση εξ αποστάσεως.

Παρόλο που ήδη το 41% των ξενοδοχειακών μονάδων έχει φροντίσει να εξοπλιστεί με βάσεις φόρτισης σε κάθε δωμάτιο, η ασύρματη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων έρχεται να ανατρέψει τα ως τώρα δεδομένα.
Το μεγάλο τεχνολογικό στοίχημα που τίθεται εδώ έχει κυρίως να κάνει με την επιδίωξη ασύρματης φόρτιση από μεγαλύτερη απόσταση (κατά προσέγγιση 2-5 μέτρα) μέσω συντονισμένων μαγνητικών πεδίων, ώστε η φόρτιση να είναι εφικτή για πολλές συσκευές ταυτόχρονα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική φάση, παρόλα αυτά φαίνεται πως σύντομα θα αποτελεί μια νέα πραγματικότητα.

Η δυνατότητα χρήσης εικονικής περιήγησης.

Η ύπαρξη μιας πλατφόρμας εικονικών περιηγήσεων δίνει τη δυνατότητα της άμεσης εμπειρίας στον πελάτη, ο οποίος θα μπορεί να ταξιδέψει εικονικά σε προορισμούς και αξιοθέατα, τα οποία μπορεί να βρίσκονται πλησίον του εκάστοτε ξενοδοχείου ή και το ίδιο το ξενοδοχείο. Πραγματοποιείται με αυτόν τον τρόπο ένας αποτελεσματικός συνδυασμός εικονικής και πραγματικής εμπειρίας αφού δίνεται έμμεσα η δυνατότητα στο χρήστη να βιώσει την αντίστοιχη εμπειρία και σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας απλά μια κράτηση στην εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα.
Ακόμα πιο πρακτικά μέσω της εικονικής πραγματικότητας ο υποψήφιος επισκέπτης της μονάδας μπορεί να περιηγηθεί εικονικά στους χώρους του ξενοδοχείου,αποκομίζοντας μια αντικειμενική εικόνα του χώρου φιλοξενίας πριν κάνει την κράτηση. Εμείς ως πρωτοπόροι του κλάδου των εικονικών περιηγήσεων ξενοδοχειακών μονάδων σας παρουσιάζουμε ένα αντίστοιχο project της εταιρίας μας παρακάτω:

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ (https://www.mybusiness360.gr/3d-services/ ):

Υπό σκέψη είναι επίσης η χρήση ολογράμματος υπαλλήλων ξενοδοχειακών μονάδων με ανθρώπινη μορφή για να διεξάγουν ξεναγήσεις και άλλες υπηρεσίες που αφορούν την μονάδα.

Η αξιοποίηση της ρομποτικής.

Γνωρίζουμε πως η τεχνολογική εξέλιξη των ρομπότ κάνει τεράστια άλματα σε επίπεδο επιδόσεων και νοημοσύνης.
Ήδη πολλά ξενοδοχεία έχουν επιλέξει τα ρομπότ ως μασκότ τους. Εξάλλου πριν από περίπου ένα χρόνο άνοιξε και το πρώτο χαμηλού κόστους ξενοδοχείο που χρησιμοποιεί ευρύτερα τα ρομπότ για τις υπηρεσίες φιλοξενίας του στην Ιαπωνία. Όλα αυτά ενώ το 22% των ξενοδόχων πιστεύουν πλέον ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να ωφελήσει δραστικά τον κλάδο.
Σίγουρα η αντικατάσταση των ανθρώπων από τα ρομπότ κινδυνεύουν να κάνουν απρόσωπη την ξενοδοχειακή εμπειρία,παρόλα αυτά δεν χρειάζεται να αντικαταστήσουν το δυναμικό στις πιο… ανθρώπινες διαδράσεις που ενυπάρχουν στο χώρο της φιλοξενίας. Αρκεί να περιοριστούν σε πιο αυτοματοποιημένες διαδικασίες όπως το να παραδίδουν αντικείμενα χρηστικής αξίας στα δωμάτια ή να επεξεργάζονται πληροφορίες αξιοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Η χρήση των διαδραστικών τοίχων.

Πρόκειται επί της ουσίας για “ζωντανούς” τοίχους οι οποίοι μέσω ανιχνευτών κίνησης,προβολέων και τρισδιάστατων καμερών μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες και να ανταποκριθούν στις κινήσεις τους. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως η συγκεκριμένη τεχνολογία ψηφίστηκε με ποσοστό 36% ως η τεχνολογία του μέλλοντος!

Όπως ήδη αναφέρθηκε στόχος των παραπάνω τεχνολογιών δεν είναι η αντικατάσταση της μηχανής από τον άνθρωπο γιατί τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αξία της ανθρώπινης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στον κλάδο του τουρισμού. Η βασική επιδίωξη είναι η βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας και φιλοξενίας εν συνόλω και με κέντρο πάντα τον πελάτη!

Πηγή: https://hoteltechnews.gr

Θέλεις κι εσύ βοήθεια με την προώθηση της ιστοσελίδας ή του E-shop σου;

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Πάτησε Χ για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες Πληροφορίες» για να δεις λεπτομερείς περιγραφές των τύπων cookies ή να επιλέξεις ποια θα αποδεχτείς.

Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

  • wordpress_test_cookie

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες