Στη σημερινή ψηφιακή εποχή η κάθε επιχείρηση πέρα από την σωστή και επαγγελματική διαχείριση του πελατολογίου της έχει να σκεφτεί και την διαδικτυακή της παρουσία. Είναι πια δεδομένο πως ένα αποφασιστικό ποσοστό των χρηστών ψάχνει προϊόντα ή και υπηρεσίες από την σημερινή στόμα με στόμα διαφήμιση που είναι το internet. Τα social media αποτελούν πλέον ένα πρόσφορο έδαφος ανάπτυξης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Παρόλο που οι προοπτικές για τις επιχειρήσεις στο συγκεκριμένο πεδίο είναι τεράστιες, μόλις το 53% των μικρών επιχειρήσεων έχει ενεργή διαδικτυακή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι λόγοι που οι επιχειρήσεις αποφασίζουν να μην ασχοληθούν με αυτό το πεδίο είναι συνήθως η έλλειψη χρόνου που απαιτείται για να γίνει μια αποφασιστική διαφημιστική καμπάνια στα social media, η ανεπάρκεια των απαραίτητων πόρων προς επένδυση ή ακόμα και η έλλειψη της απαραίτητης τεχνογνωσίας γύρω από το συγκεκριμένο πεδίο.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα απαραίτητα tips για την αποτελεσματική προώθηση μιας επιχείρησης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

1) Κερδίστε την εμπιστοσύνη των πελατών σας με μια αξιόπιστη διαδικτυακή παρουσία.

Το να ξεχωρίσεις σήμερα στον αχανή χώρο του διαδικτύου δεν είναι μια εύκολη υπόθεση αλλά ούτε και κάτι το ανέφικτο. Η προσήλωση στο σωστό αποτέλεσμα και οι προσεγμένες επιλογές μπορούν να σου δώσουν το προβάδισμα στον διαδικτυακό στίβο. Τα Social

Media σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα:

  • Ανάρτησε κείμενα και πληροφορίες ελκυστικά για το κοινό σου. Παρακολούθησε εντατικά το τι διαβάζουν, τι τους απασχολεί και χρησιμοποίεισε αυτές τις πληροφορίες για να γίνεις δημοφιλής. Όμως προσοχή! Οι ανεξέλεγκτες και συχνές αναρτήσεις χωρίς ξεκάθαρο νόημα και σκοπό μπορεί να λειτουργήσουν επιβαρυντικά για το στόχο σου.
  • Δώσε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρηση σου. Ποιοί είστε,τι ακριβώς κάνετε,που δραστηριοποιείστε. Καλλιεργείς έτσι την αμεσότητα και την εμπιστοσύνη με τους πελάτες.
  • Απάντησε σε ερωτήσεις και σχόλια των ακολούθων σου . Δώσε προσοχή σε όσα λένε και πες την άποψή σου καίρια και έξυπνα.

2) Απόκτησε επαφές και με άλλους επαγγελματίες.

Δεν χρειάζεται πάντα να σκέφτεσαι ανταγωνιστικά. Η επιλογή των κατάλληλων επαγγελματιών του κλάδου που δραστηριοποιείσαι για να διασυνδεθείς μπορεί να φέρει αποτελεσματικές συνεργασίες Και σε αυτό το βήμα όμως χρειάζεται προσοχή και καλή μελέτη των συνεργασιών από τις οποίες μπορείς να επωφεληθείς. Το LinkedIn και τα blog των επαγγελματιών του ενδιαφέροντός σου είναι οι κατάλληλοι χώροι να επιδιώξεις μια τέτοιου είδους προσέγγιση, για να πετύχεις τις κατάλληλες συνεργασίες.

3) Προσάρμοσε τη στρατηγική σου στο ύφος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης που  απευθύνεσαι.

Κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι διαφορετικό. Πολλές φορές η αναδημοσίευση της ίδιας ανάρτησης σε όλα τα social media της επιχείρησής σου μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά. Ενδεικτικά, στο Facebook ταιριάζει το πληροφοριακό ύφος με πολλές συνοδευτικές φωτογραφίες, ενώ το Instagram ενδείκνυται πιο πολύ για βίντεο και φωτογραφίες, παρά για κείμενο. Το LinkedIn απαιτεί μια σοβαρότητα καθώς εκεί διαθέτεις το επαγγελματικό σου προφίλ, ενώ το Twitter θέλει έξυπνες αναρτήσεις, links και οπτικοακουστικό υλικό.

4) Μην αρκείσαι στο να αποκτήσεις νέα μέλη και ακολούθους αλλά χτίσε σχέση με τους ήδη υπάρχοντες για να ακολουθήσουν και νέοι.

Δεν χρειάζεται να μετράς σε μέλη και followers το πελατολόγιό σου. Ασχολήσου με τις ανάγκες των ήδη υπαρχόντων fans για να έρθουν οι καινούριοι μέσω του θετικού feedback που θα πάρουν από αυτούς.

Προσέλκυσε δηλαδή πέρα από άμεσα και έμμεσα το κοινό σου από τη θετική σου παρουσία και μη σκέφτεσαι με γνώμονα το άμεσο και γρήγορο αποτέλεσμα.

Δώσε έτσι την ευκαιρία στους υφιστάμενους και νέους πελάτες να γνωρίσουν την επιχείρησή σου καλύτερα μέσω της συνολικής παρουσίας σου στα social media.

5) ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ: Δημιούργησε ιστοσελίδα για την επιχείρηση σου και φρόντισε για την επισκεψιμότητα της.

Εξίσου τεράστια σημασία με την προώθηση μέσω των Social Media έχει το να έχεις μια ιστοσελίδα για να προωθήσεις τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου διαδικτυακά. Όπως ήδη αναφέραμε οι ευκαιρίες ανάπτυξης πελατολογίου μέσω του διαδικτύου είναι τεράστιες, οπότε μην διστάσεις να εντάξεις την επιχείρησή σου στον κόσμο του internet. Ένα επαγγελματικό site αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας και σου δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι όσων ακολουθούν ακόμη παραδοσιακούς δρόμους για να επεκταθούν επιχειρηματικά.

Και σε αυτή την περίπτωση μπορείς να δουλέψεις πάνω στην επισκεψιμότητα της σελίδας σου με τη βοήθεια των social media. Πρέπει δηλαδή μέσω του site να υπάρχει άμεση πρόσβαση στους εταιρικούς λογαριασμούς που διαθέτετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ταυτόχρονα, η παρουσία ενός ενεργού blog με συχνές και εύστοχες αναρτήσεις θα προσελκύσει άμεσα το ενδιαφερόμενο κοινό και θα φέρει τους σωστούς πελάτες. Εδώ χρειάζεται επίσης προσεκτικούς χειρισμούς καθώς πρέπει να γνωρίζεις καλά το target group που απευθύνεσαι, ώστε να δημιουργείς και το κατάλληλο περιεχόμενο που θα  κάνει τον επισκέπτη να αφιερώσει χρόνο και να διαβάσει το άρθρο.

Θέλεις να φτιάξεις την δική σου ιστοσελίδα;

Είμαστε εδώ για να ακούσουμε το project που έχεις στο μυαλό σου και εμείς θα το προσαρμόσουμε στις ανάγκες σου!

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Πάτησε Χ για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες Πληροφορίες» για να δεις λεπτομερείς περιγραφές των τύπων cookies ή να επιλέξεις ποια θα αποδεχτείς.

Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο, μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες cookie εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

  • wordpress_test_cookie

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες